Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer
Spitalul Judetean Neamt
  • Acasă
  • Despre noi
    • Misune si viziune
    • Comitetul director
    • Consiliul de administrație al SJU Piatra Neamț
    • Consiliul de Etică
    • Purtatorul de cuvant al SJU Piatra Neamt
    • Declaratia privind implementarea sistemului de management al calitatii
    • Declaratii de avere si interese
    • Regulamente
    • Codul de conduita etica
    • Structura SJU Piatra Neamt
    • Contract colectiv de munca 2019-2021
    • Administrativ
    • Dotare
    • Imagini
  • Informații de interes public
    • DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
  • Contact
    • LISTĂ EMAIL DE CONTACT
  • COVID-19
  • A.I.S.
  • Ultimele știri și noutăți
  • Concursuri
  • INFORMATII ECONOMICE
    • RAPORT DE ACTIVITATE AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • PLAN DE DEZVOLTARE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • EXECUTIE BUGETARA
    • CONTRACTUL CU CAS NEAMT
    • CALENDARUL ACHIZITIILOR PUBLICE
    • VENITURI NETE REALIZATE
    • Consum de medicamente
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
    • REGULAMENT ATRIBUIRE VOUCHERE – 2019
    • Casari SJU Neamt
  • Informatii utile
    • Protecţia datelor cu caracter personal
      • Protectia datelor cu caracter personal
      • Notă de informare
      • Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
      • Legea 190 / 2018 - implementare GDPR
    • Lista medicilor de garda
    • Legislatie
    • Legături utile către alte site-uri
    • Chestionare de evaluare a satisfactiei pacientilor / apartinatorilor / personalului
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor (model CONAS)
      • Chestionar privind satisfacția pacientului (model CAS)
      • Chestionar de apreciere a serviciilor medicale de laborator
      • Evaluarea raspunsurilor la chestionarul de evaluarea a satisfactiei privind serviciile de laborator
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei angajaţilor (model CONAS)
      • Chestionar de evaluare a satisfacției medicilor
      • Chestionar de feedback / Sesizare comisia de etică MS
      • Chestionar de feedback al pacientului (Anexa Nr. 4 a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 145 din data de 11 februarie 2015)
    • Restituirea cheltuielilor personale ale pacientilor
    • Institutii partenere
  • Relatii pacienti
    • EDUCAȚIE SANITARĂ
    • SCOALA MAMEI – CURS GRATUIT
    • NOU – Programari on-line
    • Contract CAS
    • Tarife servicii
    • Condiții de internare
    • Criterii de prioritizare la internare
    • Drepturile și obligațiile asiguratului
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Externarea pacienților
  • Scrisoare de multumire
  • Regulamente
Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase|Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase|Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase|Anunt privind concursul medic Boli Infectioase|Anunt privind concursul medic Boli Infectioase|Anunt privind concursul medic Boli Infectioase|Anunt concurs1 post Referent I(M) serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta|Anunt concurs 1 post Sef serviciu (specialitatea stiinte ingineresti)(S)serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta|Anunt concurs 1 post Sef serviciu (specialitatea stiinte ingineresti)(S)serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta|Anunt concurs 1 post Sef serviciu (specialitatea stiinte ingineresti)(S)serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta

Chestionar privind satisfacția pacientului (model CAS)

Înapoi (pagina Chestionare)

STIMATĂ/STIMATE PACIENT/APARȚINĂTOR

Acest chestionar este menit sa ne sprijine în ameliorarea performantei activității spitalului.
Răspunsurile la acest chestionar rămân anonime.

Chestionar privind satisfacția pacientului

* 1. Când ați intrat prima dată în această unitate ce impresie v-aţi făcut ? Alegeți cinci cuvinte care descriu cel mai bine situația din acel moment din unitatea de primire urgențe: *Bifați 1, 2, 3, 4 sau 5 in ordinea priorităţii.

1 2 3 4 5
Curățenie
Lux
Aglomerație
Dezordine
Mizerie
Disciplină
Liniște
Sărăcie
Altele:
* 2. Situaţia din unitatea de primire, pe care tocmai aţi descris-o, v-a modificat starea de spirit?



* 3. Cum aţi ajuns sa apelaţi la internare pentru spitalul nostru?



* 4.1. Sunteti la prima internare sau la o reinternare?



* 4.2. În cadrul acestei internări, puteţi spune că:

Dezacord puternic Dezacord Fara opinie Acord Acord puternic
P1. Aţi fost primit cu amabilitate de la început?
P2. Aţi fost condus la explorări?
P3. Ati făcut baie la internare?
P4. Ati fost informat pe înţelesul dvs. despre boală, tratament, risc operator, prognostic?
P5. Aţi adus medicamente de acasă?
P6. Ati avut complicaţii post-operatorii?
P7. Fiolele s-au deschis în faţa dvs.?
P8. Aţi sesizat orice formă de condiţionare a îngrijilor de care aţi avut nevoie?
P9. Aţi simţit nevoia să recompensaţi prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multa atenţie din partea acestora?
* 5. Apreciați pe o scală de la 1 la 5 calitatea serviciilor menționate mai jos primite de către dvs..

1 2 3 4 5
Atitudinea personalului la primire.
Atitudinea personalului pe parcursul şederii dvs. în unitate.
Îngrijirea acordată de medic.
Îngrijirea acordată de asistente.
Îngrijirea acordată de infirmiere.
Îngrijirea post operatorie şi ATI.
Calitatea meselor servite.
Calitatea condiţiilor de cazare –salon (dotare, facilităţi).
Calitatea grupurilor sanitare (băi+WC).
Curăţenia în ansamblu.
* 6. Ţinând cont de toate cele menţionate mai sus vă rugăm sa ne spuneţi cât de mulţumit sunteţi/aţi fost?



* 7. Dacă ar fi să aveţi nevoie de un serviciu medical disponibil in această unitate v-aţi întoarce aici?



* 8. Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care ştiţi că este disponibil aici i-aţi recomanda să vină?



* 9.1. După toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte? / Ce v-a plăcut cel mai mult?

* 9.2. După toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul negativ care vă vine în minte? / Ce nu v-a plăcut?

Notă: Colectarea informațiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Meniu de navigare

  • Acasă
  • Despre noi
    • Misune si viziune
    • Comitetul director
    • Consiliul de administrație al SJU Piatra Neamț
    • Consiliul de Etică
    • Purtatorul de cuvant al SJU Piatra Neamt
    • Declaratia privind implementarea sistemului de management al calitatii
    • Declaratii de avere si interese
    • Regulamente
    • Codul de conduita etica
    • Structura SJU Piatra Neamt
    • Contract colectiv de munca 2019-2021
    • Administrativ
    • Dotare
    • Imagini
  • Informații de interes public
    • DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
  • Contact
    • LISTĂ EMAIL DE CONTACT
  • COVID-19
  • A.I.S.
  • Ultimele știri și noutăți
  • Concursuri
  • INFORMATII ECONOMICE
    • RAPORT DE ACTIVITATE AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • PLAN DE DEZVOLTARE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • EXECUTIE BUGETARA
    • CONTRACTUL CU CAS NEAMT
    • CALENDARUL ACHIZITIILOR PUBLICE
    • VENITURI NETE REALIZATE
    • Consum de medicamente
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
    • REGULAMENT ATRIBUIRE VOUCHERE – 2019
    • Casari SJU Neamt
  • Informatii utile
    • Protecţia datelor cu caracter personal
      • Protectia datelor cu caracter personal
      • Notă de informare
      • Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
      • Legea 190 / 2018 - implementare GDPR
    • Lista medicilor de garda
    • Legislatie
    • Legături utile către alte site-uri
    • Chestionare de evaluare a satisfactiei pacientilor / apartinatorilor / personalului
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor (model CONAS)
      • Chestionar privind satisfacția pacientului (model CAS)
      • Chestionar de apreciere a serviciilor medicale de laborator
      • Evaluarea raspunsurilor la chestionarul de evaluarea a satisfactiei privind serviciile de laborator
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei angajaţilor (model CONAS)
      • Chestionar de evaluare a satisfacției medicilor
      • Chestionar de feedback / Sesizare comisia de etică MS
      • Chestionar de feedback al pacientului (Anexa Nr. 4 a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 145 din data de 11 februarie 2015)
    • Restituirea cheltuielilor personale ale pacientilor
    • Institutii partenere
  • Relatii pacienti
    • EDUCAȚIE SANITARĂ
    • SCOALA MAMEI – CURS GRATUIT
    • NOU – Programari on-line
    • Contract CAS
    • Tarife servicii
    • Condiții de internare
    • Criterii de prioritizare la internare
    • Drepturile și obligațiile asiguratului
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Externarea pacienților
  • Scrisoare de multumire
  • Regulamente

Ambulatoriu integrat de specialitate (A.I.S.)

  • Centru de evaluare Covid
  • NOU – Vizualizare rezultate analize medicale
  • Servicii paraclinice – LABORATOR ANALIZE MEDICALE
  • Servicii paraclinice – RADIOLOGIE ȘI IMAGISTICĂ MEDICALĂ
  • Servicii paraclinice – ANATOMIE PATOLOGICĂ
  • Alergologie
  • Balneofizioterapie
  • Boli infecțioase
  • Cardiologie
  • Chirurgie generala
  • Chirurgie Vasculară
  • Chirurgie infantila
  • Chirurgie Orală (BMF)
  • Chirurgie plastica si reparatorie
  • Dermatovenerologie
  • Diabetologie
  • Endocrinologie
  • Gastroenterologie
  • Hematologie
  • Medicina interna
  • Medicina sportiva
  • Neurochirurgie
  • Neurologie
  • Nefrologie
  • O.R.L.
  • Obstetrică – Ginecologie
  • Oftalmologie
  • Oncologie
  • Ortopedie
  • Ortoptica medicala
  • Pediatrie
  • Planning familial
  • Psihiatrie
  • Psihiatrie pediatrica
  • Psihologie
  • Reumatologie
  • Urologie
  • A.I.S.

Interioare telefonice

  • Interioare Ambulatoriu
  • Interioare Spital
  • Interioare Sanepid
  • Interioare TESA

Articole recente

  • Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase
  • Anunt privind concursul medic Boli Infectioase
  • Anunt concurs1 post Referent I(M) serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta

Spitalul Judetean Neamt

Misiunea Spitalului Județean de Urgență Piatra Neamț este de a oferi servicii medicale de înaltă calitate, într-un climat sigur și confortabil, pentru satisfacerea nevoilor actuale și a viitoarelor așteptări ale pacienților, aparținătorilor, precum și ale angajaților.

Informații de contact

Adresă
Bdul Traian Nr. 1
Telefon de contact
+40.233.219440
Telefon de contact
+40.233.219380

Evenimente

There are no events

Documente importante

There are no documents

© 2020 Spitalul Judetean Neamt.