Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer
Spitalul Judetean Neamt
  • Acasă
  • Despre noi
    • Misune si viziune
    • Comitetul director
    • Consiliul de administrație al SJU Piatra Neamț
    • Consiliul de Etică
    • Purtatorul de cuvant al SJU Piatra Neamt
    • Declaratia privind implementarea sistemului de management al calitatii
    • Declaratii de avere si interese
    • Regulamente
    • Codul de conduita etica
    • Structura SJU Piatra Neamt
    • Contract colectiv de munca 2019-2021
    • Administrativ
    • Dotare
    • Imagini
  • Informații de interes public
    • DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
  • Contact
    • LISTĂ EMAIL DE CONTACT
  • COVID-19
  • A.I.S.
  • Ultimele știri și noutăți
  • Concursuri
  • INFORMATII ECONOMICE
    • RAPORT DE ACTIVITATE AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • PLAN DE DEZVOLTARE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • EXECUTIE BUGETARA
    • CONTRACTUL CU CAS NEAMT
    • CALENDARUL ACHIZITIILOR PUBLICE
    • VENITURI NETE REALIZATE
    • Consum de medicamente
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
    • REGULAMENT ATRIBUIRE VOUCHERE – 2019
    • Casari SJU Neamt
  • Informatii utile
    • Protecţia datelor cu caracter personal
      • Protectia datelor cu caracter personal
      • Notă de informare
      • Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
      • Legea 190 / 2018 - implementare GDPR
    • Lista medicilor de garda
    • Legislatie
    • Legături utile către alte site-uri
    • Chestionare de evaluare a satisfactiei pacientilor / apartinatorilor / personalului
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor (model CONAS)
      • Chestionar privind satisfacția pacientului (model CAS)
      • Chestionar de apreciere a serviciilor medicale de laborator
      • Evaluarea raspunsurilor la chestionarul de evaluarea a satisfactiei privind serviciile de laborator
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei angajaţilor (model CONAS)
      • Chestionar de evaluare a satisfacției medicilor
      • Chestionar de feedback / Sesizare comisia de etică MS
      • Chestionar de feedback al pacientului (Anexa Nr. 4 a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 145 din data de 11 februarie 2015)
    • Restituirea cheltuielilor personale ale pacientilor
    • Institutii partenere
  • Relatii pacienti
    • FORMULAR DE SESIZARE ONLINE
    • EDUCAȚIE SANITARĂ
    • SCOALA MAMEI – CURS GRATUIT
    • NOU – Programari on-line
    • Contract CAS
    • Tarife servicii
    • Condiții de internare
    • Criterii de prioritizare la internare
    • Drepturile și obligațiile asiguratului
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Externarea pacienților
  • Scrisoare de multumire
  • Regulamente
ANUNT CONCURS ASISTENTI MED vacant si temp vac - 19.04.2023|ANUNT CONCURS ASISTENTI MED vacant si temp vac - 19.04.2023|ANUNT CONCURS ASISTENTI MED vacant si temp vac - 19.04.2023|ANUNT CONCURS AUTOPSIER temp vacant, 0.5 norma - SML - 07.04.2023|ANUNT CONCURS AUTOPSIER temp vacant, 0.5 norma - SML - 07.04.2023|ANUNT CONCURS AUTOPSIER temp vacant, 0.5 norma - SML - 07.04.2023|ANUNT CONCURS ECONOMIST IA - SERV AAT - 23.05.2023|ANUNT CONCURS ECONOMIST IA - SERV AAT - 23.05.2023|ANUNT CONCURS ECONOMIST IA - SERV AAT - 23.05.2023|ANUNT CONCURS INFIRMIERI - DIFERITE SECTII - 03.05.2023

Chestionar de evaluare a satisfacţiei angajaţilor (model CONAS)

Înapoi (pagina Chestionare)

În efortul de a îmbunătăţi constant relaţia cu proprii angajaţi din Spital, trebuie să aflăm cum se ridică aceasta la nivelul aşteptărilor personale.

Nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim.

Va rugăm bifaţi căsuţa potrivita la fiecare intrebare

Chestionar de evaluare a satisfacţiei angajaţilor

* Data:

* 1. Pentru o mai bună desfăşurare a activităţii în condiţii optime, consideraţi că în spitalul dvs. pot fi aduse îmbunătăţiri?



* 2. Dacă răspunsul dvs. a fost ’’da “ la întrebarea precedentă, vă rog să menţionaţi 3 îmbunătăţiri care vin în sprijinul unei mai bune desfăşurări a activităţii.

* 3. Sunteţi mulţumiţi de faptul că lucraţi în acest Spital ? Sunteţi motivat ?



* 4. Care este profesia dvs.?

* 5. Există o relaţie de comunicare şi colaborare între dvs. si şefii ierarhici?



* 5.1. Consideraţi că între conducerea spitalului şi dvs. există o relaţie de comunicare eficientă?



* 6. Consideraţi că între dvs. ca angajat al spitalului şi manager există o relaţie de comunicare si colaborare eficientă?



* 7. Ca şi angajat, cunoaşteţi care sunt rezultatele aşteptate de şefii dvs. în privinţa activităţii pe care o desfăşuraţi?



* 8. Consideraţi că la nivelul spitalului există o politică de promovare a angajaţilor săi?



* 9. Ce părere aveţi referitor la dezvoltarea dvs profesională în cadrul Spitalului?



* 10. Vă simţiţi în siguranţă în ceea ce priveşte dotarea materială cu echipamente, unelte, aparatură, necesare desfăşurării activităţii dvs.? Sunteţi mulţumit?



* 11. Amenajarea locurilor nedestinate muncii (vestiar, toaletă, duş, etc.) o consideraţi:



* 12. Amenajarea locului de muncă o consideraţi:



* 13. Care este gradul dvs. de mulţumire în ceea ce priveşte calitatea şi utilitatea instructajelor şi cursurilor de perfecţionare profesională la care aţi participat?



* 14. Apreciaţi gradul de atractivitate al muncii prestate:



* 15. Apreciaţi gradul de valorificare a competenţelor şi abilităţilor dvs.:



* 16. Consideraţi că sunteţi suficient de bine informat cu privire la riscurile locului de munca?



* 17. Care este calitatea măsurilor de protecţie luate şi dotarea cu echipament individual?



* 18. Credeţi că superiorul dvs. vă ascultă şi vă analizează ideile/propunerile de îmbunătăţire?



* 19. Cum apreciaţi calitatea lenjeriei, curăţenia şi echipamentul de protecţie acordat?



* 20. Va rugăm să enumeraţi câteva aspecte care ar putea îmbunătăţi calitatea muncii dvs.?

Meniu de navigare

  • Acasă
  • Despre noi
    • Misune si viziune
    • Comitetul director
    • Consiliul de administrație al SJU Piatra Neamț
    • Consiliul de Etică
    • Purtatorul de cuvant al SJU Piatra Neamt
    • Declaratia privind implementarea sistemului de management al calitatii
    • Declaratii de avere si interese
    • Regulamente
    • Codul de conduita etica
    • Structura SJU Piatra Neamt
    • Contract colectiv de munca 2019-2021
    • Administrativ
    • Dotare
    • Imagini
  • Informații de interes public
    • DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
  • Contact
    • LISTĂ EMAIL DE CONTACT
  • COVID-19
  • A.I.S.
  • Ultimele știri și noutăți
  • Concursuri
  • INFORMATII ECONOMICE
    • RAPORT DE ACTIVITATE AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • PLAN DE DEZVOLTARE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • EXECUTIE BUGETARA
    • CONTRACTUL CU CAS NEAMT
    • CALENDARUL ACHIZITIILOR PUBLICE
    • VENITURI NETE REALIZATE
    • Consum de medicamente
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
    • REGULAMENT ATRIBUIRE VOUCHERE – 2019
    • Casari SJU Neamt
  • Informatii utile
    • Protecţia datelor cu caracter personal
      • Protectia datelor cu caracter personal
      • Notă de informare
      • Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
      • Legea 190 / 2018 - implementare GDPR
    • Lista medicilor de garda
    • Legislatie
    • Legături utile către alte site-uri
    • Chestionare de evaluare a satisfactiei pacientilor / apartinatorilor / personalului
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor (model CONAS)
      • Chestionar privind satisfacția pacientului (model CAS)
      • Chestionar de apreciere a serviciilor medicale de laborator
      • Evaluarea raspunsurilor la chestionarul de evaluarea a satisfactiei privind serviciile de laborator
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei angajaţilor (model CONAS)
      • Chestionar de evaluare a satisfacției medicilor
      • Chestionar de feedback / Sesizare comisia de etică MS
      • Chestionar de feedback al pacientului (Anexa Nr. 4 a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 145 din data de 11 februarie 2015)
    • Restituirea cheltuielilor personale ale pacientilor
    • Institutii partenere
  • Relatii pacienti
    • FORMULAR DE SESIZARE ONLINE
    • EDUCAȚIE SANITARĂ
    • SCOALA MAMEI – CURS GRATUIT
    • NOU – Programari on-line
    • Contract CAS
    • Tarife servicii
    • Condiții de internare
    • Criterii de prioritizare la internare
    • Drepturile și obligațiile asiguratului
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Externarea pacienților
  • Scrisoare de multumire
  • Regulamente

Ambulatoriu integrat de specialitate (A.I.S.)

  • Centru de evaluare Covid
  • NOU – Vizualizare rezultate analize medicale
  • Servicii paraclinice – LABORATOR ANALIZE MEDICALE
  • Servicii paraclinice – RADIOLOGIE ȘI IMAGISTICĂ MEDICALĂ
  • Servicii paraclinice – ANATOMIE PATOLOGICĂ
  • Alergologie
  • Balneofizioterapie
  • Boli infecțioase
  • Cardiologie
  • Chirurgie generala
  • Chirurgie Vasculară
  • Chirurgie infantila
  • Chirurgie Orală (BMF)
  • Chirurgie plastica si reparatorie
  • Dermatovenerologie
  • Diabetologie
  • Endocrinologie
  • Gastroenterologie
  • Hematologie
  • Medicina interna
  • Medicina sportiva
  • Neurochirurgie
  • Neurologie
  • Nefrologie
  • O.R.L.
  • Obstetrică – Ginecologie
  • Oftalmologie
  • Oncologie
  • Ortopedie
  • Ortoptica medicala
  • Pediatrie
  • Planning familial
  • Psihiatrie
  • Psihiatrie pediatrica
  • Psihologie
  • Reumatologie
  • Urologie
  • A.I.S.

Interioare telefonice

  • Interioare Ambulatoriu
  • Interioare Spital
  • Interioare Sanepid
  • Interioare TESA

Articole recente

  • ANUNT CONCURS ASISTENTI MED vacant si temp vac – 19.04.2023
  • ANUNT CONCURS AUTOPSIER temp vacant, 0.5 norma – SML – 07.04.2023
  • ANUNT CONCURS ECONOMIST IA – SERV AAT – 23.05.2023

Spitalul Judetean Neamt

Misiunea Spitalului Județean de Urgență Piatra Neamț este de a oferi servicii medicale de înaltă calitate, într-un climat sigur și confortabil, pentru satisfacerea nevoilor actuale și a viitoarelor așteptări ale pacienților, aparținătorilor, precum și ale angajaților.

Informații de contact

Adresă
Bdul Traian Nr. 1
Telefon de contact
+40.233.219440
Telefon de contact
+40.233.219380

Evenimente

There are no events

Documente importante

There are no documents

© 2020 Spitalul Judetean Neamt.