Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer
Spitalul Judetean Neamt
  • Acasă
  • Despre noi
    • Misune si viziune
    • Comitetul director
    • Consiliul de administrație al SJU Piatra Neamț
    • Consiliul de Etică
    • Purtatorul de cuvant al SJU Piatra Neamt
    • Declaratia privind implementarea sistemului de management al calitatii
    • Declaratii de avere si interese
    • Regulamente
    • Codul de conduita etica
    • Structura SJU Piatra Neamt
    • Contract colectiv de munca 2019-2021
    • Administrativ
    • Dotare
    • Imagini
  • Informații de interes public
    • DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
  • Contact
    • LISTĂ EMAIL DE CONTACT
  • COVID-19
  • A.I.S.
  • Ultimele știri și noutăți
  • Concursuri
  • INFORMATII ECONOMICE
    • RAPORT DE ACTIVITATE AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • PLAN DE DEZVOLTARE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • EXECUTIE BUGETARA
    • CONTRACTUL CU CAS NEAMT
    • CALENDARUL ACHIZITIILOR PUBLICE
    • VENITURI NETE REALIZATE
    • Consum de medicamente
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
    • REGULAMENT ATRIBUIRE VOUCHERE – 2019
    • Casari SJU Neamt
  • Informatii utile
    • Protecţia datelor cu caracter personal
      • Protectia datelor cu caracter personal
      • Notă de informare
      • Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
      • Legea 190 / 2018 - implementare GDPR
    • Lista medicilor de garda
    • Legislatie
    • Legături utile către alte site-uri
    • Chestionare de evaluare a satisfactiei pacientilor / apartinatorilor / personalului
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor (model CONAS)
      • Chestionar privind satisfacția pacientului (model CAS)
      • Chestionar de apreciere a serviciilor medicale de laborator
      • Evaluarea raspunsurilor la chestionarul de evaluarea a satisfactiei privind serviciile de laborator
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei angajaţilor (model CONAS)
      • Chestionar de evaluare a satisfacției medicilor
      • Chestionar de feedback / Sesizare comisia de etică MS
      • Chestionar de feedback al pacientului (Anexa Nr. 4 a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 145 din data de 11 februarie 2015)
    • Restituirea cheltuielilor personale ale pacientilor
    • Institutii partenere
  • Relatii pacienti
    • EDUCAȚIE SANITARĂ
    • SCOALA MAMEI – CURS GRATUIT
    • NOU – Programari on-line
    • Contract CAS
    • Tarife servicii
    • Condiții de internare
    • Criterii de prioritizare la internare
    • Drepturile și obligațiile asiguratului
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Externarea pacienților
  • Scrisoare de multumire
  • Regulamente
Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase|Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase|Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase|Anunt privind concursul medic Boli Infectioase|Anunt privind concursul medic Boli Infectioase|Anunt privind concursul medic Boli Infectioase|Anunt concurs1 post Referent I(M) serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta|Anunt concurs 1 post Sef serviciu (specialitatea stiinte ingineresti)(S)serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta|Anunt concurs 1 post Sef serviciu (specialitatea stiinte ingineresti)(S)serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta|Anunt concurs 1 post Sef serviciu (specialitatea stiinte ingineresti)(S)serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta

Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor (model CONAS)

Înapoi (pagina Chestionare)

STIMATĂ/STIMATE PACIENT/APARȚINĂTOR

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în Spitalul Județean de Urgență Piatra-Neamț şi a creșterii calității acestora, vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos şi de a transmite acest chestionar.
Răspundeți la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situația dvs.
Acest chestionar este anonim .
Răspunsurile dumneavoastră sunt importante pentru noi!
În cazul pacienților fără discernământ, completarea chestionarului se realizează de către aparținători.

Chestionar de apreciere a îngrijirilor medicale

* 1. Sexul:



* 2. Vârsta dumneavoastră (în ani):

* 3. În ce secție (etaj, nivel) sunteți/ați fost internat?

* 4.1. La internare ați fost însoțit pe secție de:

* 4.2. La internare ați fost informat cu privire la drepturile dumneavoastră ca și pacient?



* 4.3. La internare ați fost informat cu privire la regulile, responsabilitățile dumneavoastră ca și pacient?



* 4.4. Informațiile primite au fost clare, pe înțelesul dumneavoastră?



* 4.5. Considerați ca pe parcursul internării, în salonul dumneavoastră a fost făcuta curățenie ori de câte ori a fost necesar?



* 5. Vă rugăm să acordați calificative pentru următoarele servicii:

1 2 3 4 5
cazare
calitate pat, lenjerie
curăţenie
calitatea alimentaţiei
varietatea meniurilor
calitatea distributiei si modului de servire a alimentaţiei
atitudinea personalului de la Camera de garda
timpul acordat de medicul de salon pentru consultaţia dumneavoastră
calitatea ingrijirilor medicale acordate de medicul de salon
calitatea ingrijirilor medicale acordate de asistentele medicale
calitatea ingrijirilor medicale acordate de infirmiere
amabilitatea personalului medical
disponibilitatea personalului medical
* 6. La explorările de pe alte secții/altă unitate ați fost însoțit de:

* 7. Aţi fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit să primiţi medicamentele pe cale orala (tablete, pastile)?



* 8.1. Administrarea medicamentelor pe cale orală (tablete) s-a făcut sub supravegherea asistentei:



* 8.2. Aţi primit medicamentele pe cale orala (tablete) pentru 1 zi de tratament:



* 9. Medicamentele administrate în spital:



* 10. În cazul în care medicamentele v-au fost cumpărate de familie, care a fost procedura?

* 11. Ați fost mulțumit de îngrijirile medicale acordate:

1 2 3 4 5
în timpul zilei
în timpul nopții
sâmbătă, duminică, sărbători legale
in timpul transportului intern
* 12. Impresia dumneavoastră generală la externare:



* 13. Dacă ar fi necesar să vă reinternați, ați opta pentru același spital?



* 13.1. Ati recomanda si altor persoane sa se interneze in aceste spital?



* 15. Observații și sugestii referitoare la aspecte pozitive și/sau negative ale îngrijirilor medicale din timpul spitalizării:

* 14. Considerati ca v-au fost respectare drepturile dumneavoastră ca pacient?



2 Comments

  • sava Ioan spune:
    18/08/2015 la 19:14

    Am fost recent in vizita la sectia de psihiatrie a Spitalului Judetean Piatra Neamt si am ramas profund impresionat de conditiile pe care le au pacientii in aceasta sectie.
    Ca urmarea atributiilor de serviciu am fost prin multe unitati spitalicesti cu acest profil din tara insa nu am intalnit conditii asemanatoare ca aici.
    De la intrarea in sectie predomina o stare de curatenie ireprosabila ,personalul este amabil si da dovada de profesionalism semn ca fac din pasiune meseria care nu este deloc usoara. Se lupta cu bolile sufletului celor care din diferite motive trec pragul acestei sectii de profil.
    Mobilerul este nou intretinut, lenjerii curate apretate , saltele ireprosabile,peretii vopsiti in culori calde care parca impreuna cu personalul cauta sa aduca o raza de soare in sufletele celor incercati de aceste boli care nu dor.
    Nu am putut sa nu remarc in premiera in incinta unei sectii de profil existenta unui paraclis unde pacientii se pot ruga in taina si reculege, un coafor care se ingrijeste de aspectul pacientilor incercati de suferinte, sala de sport, cabinete de consiliere psihologica , grupuri sanitare curate si intretinute, intr-un cuvant toata stima si aprecierea pentru personalul acestei sectii despre care am aflat ca sunt profesionisti desavarsiti, lucru care se observa de la o posta.
    Doresc acestui colectiv de doctori , asistente si personalului auxiliar putere de munca , rabdare , intelegere si Dumnezeu sa-i binecuvanteze in tot ceea ce fac.

    Reply to comment
  • THS spune:
    12/08/2015 la 14:48

    Buna ziua,
    as vrea sa va intreb cate persoane au completat in anul 2015 chestionarul online de satisfactie a pacientiilor, si care este rezultatul.
    cu stima dr.Horea Timis

    Reply to comment

Leave a comment Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Meniu de navigare

  • Acasă
  • Despre noi
    • Misune si viziune
    • Comitetul director
    • Consiliul de administrație al SJU Piatra Neamț
    • Consiliul de Etică
    • Purtatorul de cuvant al SJU Piatra Neamt
    • Declaratia privind implementarea sistemului de management al calitatii
    • Declaratii de avere si interese
    • Regulamente
    • Codul de conduita etica
    • Structura SJU Piatra Neamt
    • Contract colectiv de munca 2019-2021
    • Administrativ
    • Dotare
    • Imagini
  • Informații de interes public
    • DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
  • Contact
    • LISTĂ EMAIL DE CONTACT
  • COVID-19
  • A.I.S.
  • Ultimele știri și noutăți
  • Concursuri
  • INFORMATII ECONOMICE
    • RAPORT DE ACTIVITATE AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • PLAN DE DEZVOLTARE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • EXECUTIE BUGETARA
    • CONTRACTUL CU CAS NEAMT
    • CALENDARUL ACHIZITIILOR PUBLICE
    • VENITURI NETE REALIZATE
    • Consum de medicamente
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
    • REGULAMENT ATRIBUIRE VOUCHERE – 2019
    • Casari SJU Neamt
  • Informatii utile
    • Protecţia datelor cu caracter personal
      • Protectia datelor cu caracter personal
      • Notă de informare
      • Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
      • Legea 190 / 2018 - implementare GDPR
    • Lista medicilor de garda
    • Legislatie
    • Legături utile către alte site-uri
    • Chestionare de evaluare a satisfactiei pacientilor / apartinatorilor / personalului
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor (model CONAS)
      • Chestionar privind satisfacția pacientului (model CAS)
      • Chestionar de apreciere a serviciilor medicale de laborator
      • Evaluarea raspunsurilor la chestionarul de evaluarea a satisfactiei privind serviciile de laborator
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei angajaţilor (model CONAS)
      • Chestionar de evaluare a satisfacției medicilor
      • Chestionar de feedback / Sesizare comisia de etică MS
      • Chestionar de feedback al pacientului (Anexa Nr. 4 a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 145 din data de 11 februarie 2015)
    • Restituirea cheltuielilor personale ale pacientilor
    • Institutii partenere
  • Relatii pacienti
    • EDUCAȚIE SANITARĂ
    • SCOALA MAMEI – CURS GRATUIT
    • NOU – Programari on-line
    • Contract CAS
    • Tarife servicii
    • Condiții de internare
    • Criterii de prioritizare la internare
    • Drepturile și obligațiile asiguratului
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Externarea pacienților
  • Scrisoare de multumire
  • Regulamente

Ambulatoriu integrat de specialitate (A.I.S.)

  • Centru de evaluare Covid
  • NOU – Vizualizare rezultate analize medicale
  • Servicii paraclinice – LABORATOR ANALIZE MEDICALE
  • Servicii paraclinice – RADIOLOGIE ȘI IMAGISTICĂ MEDICALĂ
  • Servicii paraclinice – ANATOMIE PATOLOGICĂ
  • Alergologie
  • Balneofizioterapie
  • Boli infecțioase
  • Cardiologie
  • Chirurgie generala
  • Chirurgie Vasculară
  • Chirurgie infantila
  • Chirurgie Orală (BMF)
  • Chirurgie plastica si reparatorie
  • Dermatovenerologie
  • Diabetologie
  • Endocrinologie
  • Gastroenterologie
  • Hematologie
  • Medicina interna
  • Medicina sportiva
  • Neurochirurgie
  • Neurologie
  • Nefrologie
  • O.R.L.
  • Obstetrică – Ginecologie
  • Oftalmologie
  • Oncologie
  • Ortopedie
  • Ortoptica medicala
  • Pediatrie
  • Planning familial
  • Psihiatrie
  • Psihiatrie pediatrica
  • Psihologie
  • Reumatologie
  • Urologie
  • A.I.S.

Interioare telefonice

  • Interioare Ambulatoriu
  • Interioare Spital
  • Interioare Sanepid
  • Interioare TESA

Articole recente

  • Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase
  • Anunt privind concursul medic Boli Infectioase
  • Anunt concurs1 post Referent I(M) serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta

Spitalul Judetean Neamt

Misiunea Spitalului Județean de Urgență Piatra Neamț este de a oferi servicii medicale de înaltă calitate, într-un climat sigur și confortabil, pentru satisfacerea nevoilor actuale și a viitoarelor așteptări ale pacienților, aparținătorilor, precum și ale angajaților.

Informații de contact

Adresă
Bdul Traian Nr. 1
Telefon de contact
+40.233.219440
Telefon de contact
+40.233.219380

Evenimente

There are no events

Documente importante

There are no documents

© 2020 Spitalul Judetean Neamt.