Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer
Spitalul Judetean Neamt
  • Acasă
  • Despre noi
    • Misune si viziune
    • Comitetul director
    • Consiliul de administrație al SJU Piatra Neamț
    • Consiliul de Etică
    • Purtatorul de cuvant al SJU Piatra Neamt
    • Declaratia privind implementarea sistemului de management al calitatii
    • Declaratii de avere si interese
    • Regulamente
    • Codul de conduita etica
    • Structura SJU Piatra Neamt
    • Contract colectiv de munca 2019-2021
    • Administrativ
    • Dotare
    • Imagini
  • Informații de interes public
    • DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
  • Contact
    • LISTĂ EMAIL DE CONTACT
  • COVID-19
  • A.I.S.
  • Ultimele știri și noutăți
  • Concursuri
  • INFORMATII ECONOMICE
    • RAPORT DE ACTIVITATE AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • PLAN DE DEZVOLTARE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • EXECUTIE BUGETARA
    • CONTRACTUL CU CAS NEAMT
    • CALENDARUL ACHIZITIILOR PUBLICE
    • VENITURI NETE REALIZATE
    • Consum de medicamente
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
    • REGULAMENT ATRIBUIRE VOUCHERE – 2019
    • Casari SJU Neamt
  • Informatii utile
    • Protecţia datelor cu caracter personal
      • Protectia datelor cu caracter personal
      • Notă de informare
      • Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
      • Legea 190 / 2018 - implementare GDPR
    • Lista medicilor de garda
    • Legislatie
    • Legături utile către alte site-uri
    • Chestionare de evaluare a satisfactiei pacientilor / apartinatorilor / personalului
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor (model CONAS)
      • Chestionar privind satisfacția pacientului (model CAS)
      • Chestionar de apreciere a serviciilor medicale de laborator
      • Evaluarea raspunsurilor la chestionarul de evaluarea a satisfactiei privind serviciile de laborator
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei angajaţilor (model CONAS)
      • Chestionar de evaluare a satisfacției medicilor
      • Chestionar de feedback / Sesizare comisia de etică MS
      • Chestionar de feedback al pacientului (Anexa Nr. 4 a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 145 din data de 11 februarie 2015)
    • Restituirea cheltuielilor personale ale pacientilor
    • Institutii partenere
  • Relatii pacienti
    • EDUCAȚIE SANITARĂ
    • SCOALA MAMEI – CURS GRATUIT
    • NOU – Programari on-line
    • Contract CAS
    • Tarife servicii
    • Condiții de internare
    • Criterii de prioritizare la internare
    • Drepturile și obligațiile asiguratului
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Externarea pacienților
  • Scrisoare de multumire
  • Regulamente
Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase|Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase|Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase|Anunt privind concursul medic Boli Infectioase|Anunt privind concursul medic Boli Infectioase|Anunt privind concursul medic Boli Infectioase|Anunt concurs1 post Referent I(M) serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta|Anunt concurs 1 post Sef serviciu (specialitatea stiinte ingineresti)(S)serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta|Anunt concurs 1 post Sef serviciu (specialitatea stiinte ingineresti)(S)serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta|Anunt concurs 1 post Sef serviciu (specialitatea stiinte ingineresti)(S)serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta

Chestionar de feedback al pacientului (Anexa Nr. 4 a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 145 din data de 11 februarie 2015)

Stimate pacient,
Spitalul Judetean de Urgenta Piatra-Neamt realizeaza un sondaj de opinie in rândul pacientilor internati cu privire la calitatea serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare. Acest demers se deruleaza periodic in cadrul spitalului nostru si are ca obiectiv imbunatatirea comunicarii cu pacientii si cresterea calitatii serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare.
Avand in vederea calitatea dumneavoastra de pacient, va prezentam in cele ce urmeaza o serie de drepturi si obligatii ce va revin conform legislatiei in vigoare, cu scopul de a va informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastra.
Va rugam sa cititi cu atentie informatiile referitoare la drepturile si obligatiile ce va revin in calitate de pacient sau de asigurat si sa completati chestionarul anexat. La externare, va rugam sa depuneti chestionarul completat in urna special amenajata.
Atentie! Opiniile exprimate de dumneavoastra in cadrul chestionarului trebuie sa se refere doar la aceasta internare.
Modalitatea de raspuns este de a bifa la fiecare intrebare, caseta ce corespunde raspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastra.
Acest chestionar este confidential si anonim si vizeaza doar prelucrari statistice care au ca obiect intelegerea opiniilor pacientilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale.  Drepturile pacientului le puteți vizualiza aici
Chestionarul poate fi completat in format fizic sau online pe pagina web a spitalului.
Va multumim anticipat pentru implicarea dumneavoastra in acest demers important!

Chestionar de feedback al pacientului

Q1-a.Cat de multumit sunteti, in general, de calitatea serviciilor medicale primite in acest spital?



* Q1-b.Cat de multumit sunteti, in general, de modul in care v-au fost respectate drepturile de pacient?



* Q2-a.Cat de multumit ati fost de timpul de asteptare pana la prima examinare de catre medic in cadrul sectiei in care ati fost internat?



* Q2-b.Cat de multumit ati fost de modul in care ati fost consultat de medicul curant (care v-a ingrijit in sectie)?



* Q2-c.Cat de multumit ati fost de tratamentul primit in perioada de spitalizare?



* Q3-a. In ce masura medicul care v-a tratat v-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient?



* Q3-b. In ce masura medicul care v-a tratat a raspuns la întrebarile puse de dumneavoastra?



* Q3-c. In ce masura medicul care v-a tratat s-a ocupat cu atentie de cazul dumneavoastra?



* Q3-d. In ce masura medicul care v-a tratat a inteles problemele medicale ale dumneavoastra?



* Q3-e. In ce masura medicul care v-a tratat a manifestat interes in rezolvarea problemei medicale a dumneavoastra?



* Q4-a. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali v-au acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient?



* Q4-b. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au raspuns la intrebarile puse de dumneavoastra?



* Q4-c. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au respectat orele de administrare a tratamentului recomandat de medic?



* Q4-d. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au inteles problemele dumneavoastra medicale?



* Q4-e. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au manifestat interes in tratarea dumneavoastra?



* Q5-a. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre cum va decurge examinarea medicala?



* Q5-b. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre cum se recolteaza probele de sange/biologice?



* Q5-c. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre modul de administrare a medicamentelor?



* Q5-d. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre rezultatul analizelor dumneavoastra?



* Q5-e. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre riscurile unei operatii/interventii chirurgicale/ale tratamentului indicat de medic?



* Q5-f. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre consecintele unui posibil refuz/opririi actului medical recomandat de medic?



* Q5-g. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre posibile tratamente alternative pentru afectiunea dumneavoastra?



* Q6-a. Pe perioada internarii ati fost internat prin serviciul de urgenta?



* Q6-b. Pe perioada internarii ati solicitat serviciile unui medic preferat?



* Q6-c. Pe perioada internarii ati primit serviciile unui medic preferat?



* Q6-d. Pe perioada internarii ati solicitat si o alta opinie medicala, referitoare la diagnosticul medicului curant, pe perioada internarii?



* Q6-e. Pe perioada internarii ati primit o alta opinie medicala pe perioada internarii?



* Q7. Pe perioada internării medicamentele şi materialele sanitare au fost asigurate:



* Q8-a. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, iluminatul spatiilor/incaperilor din spital?



* Q8-b. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, temperatura din spital?



* Q8-c. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, programul de primire a vizitelor?



* Q8-d. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, curatenia generala din spital?



* Q8-e. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, functionalitatea grupurilor sanitare?



* Q8-f. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, conditiile de cazare din salon?



* Q9.1. In momentul intocmirii documentelor de externare ati fost informati de suma cheltuita pentru spitalizarea dumneavoastra prin oferirea unei copii a decontului de cheltuieli?



* Q9.2. V-ati gandit sa solicitati informatii despre suma cheltuita pentru spitalizarea dumneavoastra (decontul de cheltuieli)?



* Q10. In cadrul spitalului sunt afise care sa prezinte drepturile si/sau obligatiile pacientilor/asiguratilor?



* Q11-a. Ati oferit medicilor, din propria initiativa, bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit?



* Q11-b. Ati oferit asistentelor medicale/asistentilor medicali, din propria initiativa, bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit?



* Q11-c. Ati oferit infirmierelor, din propria initiativa, bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit?



* Q11-d. Ati oferit personalului auxiliar (brancardieri, agenti de paza etc.), din propria initiativa, bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit?



* Q12-a. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre medici?



* Q12-b. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre asistente/asistenti?



* Q12-c. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre infirmiere?



* Q12-d. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre personalul auxiliar (brancardieri, agenti de paza etc.)?



* Q13. Cunoasteti faptul ca puteti sesiza, prin consiliul de etica al spitalului, orice fapta care incalca etica sau deontologia medicala (atitudine lipsita de profesionalism, lipsa consimtamantului informat al pacientului, s.a.)?



Meniu de navigare

  • Acasă
  • Despre noi
    • Misune si viziune
    • Comitetul director
    • Consiliul de administrație al SJU Piatra Neamț
    • Consiliul de Etică
    • Purtatorul de cuvant al SJU Piatra Neamt
    • Declaratia privind implementarea sistemului de management al calitatii
    • Declaratii de avere si interese
    • Regulamente
    • Codul de conduita etica
    • Structura SJU Piatra Neamt
    • Contract colectiv de munca 2019-2021
    • Administrativ
    • Dotare
    • Imagini
  • Informații de interes public
    • DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
  • Contact
    • LISTĂ EMAIL DE CONTACT
  • COVID-19
  • A.I.S.
  • Ultimele știri și noutăți
  • Concursuri
  • INFORMATII ECONOMICE
    • RAPORT DE ACTIVITATE AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • PLAN DE DEZVOLTARE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
    • EXECUTIE BUGETARA
    • CONTRACTUL CU CAS NEAMT
    • CALENDARUL ACHIZITIILOR PUBLICE
    • VENITURI NETE REALIZATE
    • Consum de medicamente
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
    • REGULAMENT ATRIBUIRE VOUCHERE – 2019
    • Casari SJU Neamt
  • Informatii utile
    • Protecţia datelor cu caracter personal
      • Protectia datelor cu caracter personal
      • Notă de informare
      • Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
      • Legea 190 / 2018 - implementare GDPR
    • Lista medicilor de garda
    • Legislatie
    • Legături utile către alte site-uri
    • Chestionare de evaluare a satisfactiei pacientilor / apartinatorilor / personalului
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienţilor (model CONAS)
      • Chestionar privind satisfacția pacientului (model CAS)
      • Chestionar de apreciere a serviciilor medicale de laborator
      • Evaluarea raspunsurilor la chestionarul de evaluarea a satisfactiei privind serviciile de laborator
      • Chestionar de evaluare a satisfacţiei angajaţilor (model CONAS)
      • Chestionar de evaluare a satisfacției medicilor
      • Chestionar de feedback / Sesizare comisia de etică MS
      • Chestionar de feedback al pacientului (Anexa Nr. 4 a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 145 din data de 11 februarie 2015)
    • Restituirea cheltuielilor personale ale pacientilor
    • Institutii partenere
  • Relatii pacienti
    • EDUCAȚIE SANITARĂ
    • SCOALA MAMEI – CURS GRATUIT
    • NOU – Programari on-line
    • Contract CAS
    • Tarife servicii
    • Condiții de internare
    • Criterii de prioritizare la internare
    • Drepturile și obligațiile asiguratului
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Externarea pacienților
  • Scrisoare de multumire
  • Regulamente

Ambulatoriu integrat de specialitate (A.I.S.)

  • Centru de evaluare Covid
  • NOU – Vizualizare rezultate analize medicale
  • Servicii paraclinice – LABORATOR ANALIZE MEDICALE
  • Servicii paraclinice – RADIOLOGIE ȘI IMAGISTICĂ MEDICALĂ
  • Servicii paraclinice – ANATOMIE PATOLOGICĂ
  • Alergologie
  • Balneofizioterapie
  • Boli infecțioase
  • Cardiologie
  • Chirurgie generala
  • Chirurgie Vasculară
  • Chirurgie infantila
  • Chirurgie Orală (BMF)
  • Chirurgie plastica si reparatorie
  • Dermatovenerologie
  • Diabetologie
  • Endocrinologie
  • Gastroenterologie
  • Hematologie
  • Medicina interna
  • Medicina sportiva
  • Neurochirurgie
  • Neurologie
  • Nefrologie
  • O.R.L.
  • Obstetrică – Ginecologie
  • Oftalmologie
  • Oncologie
  • Ortopedie
  • Ortoptica medicala
  • Pediatrie
  • Planning familial
  • Psihiatrie
  • Psihiatrie pediatrica
  • Psihologie
  • Reumatologie
  • Urologie
  • A.I.S.

Interioare telefonice

  • Interioare Ambulatoriu
  • Interioare Spital
  • Interioare Sanepid
  • Interioare TESA

Articole recente

  • Restrictionare numar vizitatori in sectia Boli Infectioase
  • Anunt privind concursul medic Boli Infectioase
  • Anunt concurs1 post Referent I(M) serviciul intern Prevenire si protectie, SSM,PSI , Protectie civila si Situatii de Urgenta

Spitalul Judetean Neamt

Misiunea Spitalului Județean de Urgență Piatra Neamț este de a oferi servicii medicale de înaltă calitate, într-un climat sigur și confortabil, pentru satisfacerea nevoilor actuale și a viitoarelor așteptări ale pacienților, aparținătorilor, precum și ale angajaților.

Informații de contact

Adresă
Bdul Traian Nr. 1
Telefon de contact
+40.233.219440
Telefon de contact
+40.233.219380

Evenimente

There are no events

Documente importante

There are no documents

© 2020 Spitalul Judetean Neamt.